niedziela, 26 października 2014

STRÓJ DNIA


kurtka SINSAY (obecna kolekcja) / spódnica RIVER ISLAND / szalik DIVERSE / buty BERSHKA / torebka  SH

***
   Witam! Pogoda u mnie dziś dopisywała, było chłodno, ale można było cieszyć się promykami słońca. Moja propozycja na dziś to kurtka z Sinsay, którą kilka dnia temu zakupiłam:) i wiem, że będzie to jedna z moich ulubionych kurtek na chłodniejsze dni, spódnica z River Island, buty z Bershki oraz torebka, która jest moją perełką znalezioną w second hand. Mam nadzieje, że zestaw Wam się spodoba.











4 komentarze:

  1. Hej, trafiłam tu bo zostawiłaś link na blogu Kasi Tusk, a tam często zaglądam...muszę powiedzieć że masz wyczucie stylu i wydajesz się sympatyczna. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest rewelacyjna,bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)