poniedziałek, 17 listopada 2014

KURTKA PIKOWANA


Witam!! Chciałam Wam zaprezentować zestaw, który miałam wczoraj na sobie na niedzielnym spacerze:). W roli głównej kurtka pikowana, która jest jednym z elementów mojej garderoby bez której nie umiem się obyć. Porostu jest niezbędna w mojej szafie. Ciepła, bardzo wygodna, stylowa,  pasuje według mnie do wszystkiego. Można ją nosić do spodni, spódnic, na sportowo, elegancko, jest tak wiele kombinacji, że aż głowa mała:). W sklepach można znaleźć wiele wzorów i fasonów kurtek pikowanych, trzeba tylko odnaleźć ten model w którym będziemy czuły się świetnie!!! Myślę, że zakup tego typu kurtki to dobra inwestycja i posłuży nam na lata. Do stylizacji wybrałam bordową kurtkę z Bershki, do tego długie buty na obcasie, które są mega wygodne oraz ciepły komin zakupiony w zeszłym roku w Reserved!! Co myślicie o takiej stylizacji?















kurtka/jacket - BERSHKA
komin/scraf - RESERVED
spodnie/pants - STRADIVARIUS
buty/boots- DEICHMANN
torba/bag - CARRY
golf - SINSAY