sobota, 29 listopada 2014

STRÓJ DNIA


torba GINA TRICOT / kurtka STRADIVARIUS / buty CC / spódnica TOP SECRET / szalik  SINSAY / rękawiczki  RESERVED / czapka MOHITO

***
   Pogoda w Lublinie niestety na minusie, ale mimo przymrozku postanowiłam nie rezygnować ze spódnicy:) Moja propozycja na dziś w kolorach szarości, beżu i czerni. Z szafy wyciągnęłam rozkloszowaną spódnicę, która ma jak dla mnie piękny kolor i idealnie wpasowała się w cały zestaw:). Do tego kurtka pikowana, którą już nie raz wykorzystałam do swoich zestawów. Buty mimo dość wysokiego obcasa są bardzo wygodne dzięki platformie. Jeśli chodzi o dodatki wykorzystałam lekko włochatą czapkę z Mohito, szalik z Sinsay i torebkę zakupioną w second hand z firmy Gina Tricot. Pewnie większość z Was szykuję się już na Zabawę Andrzejkową, dlatego życzę Wam udanej zabawy!!!!! 

















    

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie rozkloszowane spódnice - bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja:D :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wyczucie stylu to widać!!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie!

    Pozdrawiam
    Obcy język polski

    OdpowiedzUsuń
  5. Puchowe kurtki to zawsze problem, nie wyglądają dobrze, ani modnie. Tobie się udało! ten zestaw z rozkloszowaną spódnicą to strzał w dziesiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna udana propozycja. Twoje zestawy udowadniają że nie trzeba szukać udziwnień żeby wyglądać atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)