sobota, 6 grudnia 2014

BŁĘKIT



Hej! Mój dzisiejszy wpis w sumie przygotowałam kilka dni temu, ale jakoś nie miałam kiedy go wrzucić:) Jakiś czas temu zakupiłam płaszczyk w kolorze błękitu. Fason płaszczyka od razu mi się spodobał do tego jest ciepły i miły w dotyku!!:) Biorąc pod uwagę fakt, że moja szafa pęka od kurtek, płaszczy w bardzo stonowanych kolorach to pomyślałam, że ten płaszczyk to będzie strzał w dziesiątkę i do tego trochę rozświetli moją szafę:) Co do koloru nie byłam przekonana w 100%, ale po krótkim namyśle doszłam do wniosku, że czemu nie. Moda to zabawa więc kolorami też bawić się trzeba.:) Patrząc na te zdjęcia nie żałuję zakupu i nawet polubiłam ten kolor:):) Do płaszczyka dobrałam czarne legginsy, buty na koturnie. Pozostałe dodatki to cieplutki szalik z H&M, oraz torebka, którą pożyczyłam od mamy:):) Co myślicie o takim zestawie? Życzę udanego weekendu:):)





















płaszcz/coat - TALLY WEIJL
legginsy - BERSHKA
buty/ shoes - BERSHKA
szalik/scraf - H&M