poniedziałek, 15 grudnia 2014

JEANS & COAT


Do tej stylizacji wykorzystałam znany Wam już płaszczyk beżowy z H&M. Buszując ostatnio w second hand natknęłam się na świetny futrzany kołnierz, który pasuje idealnie do tego płaszczyka. Niby zmiana niewielka, a efekt według mnie zadowalający i płaszczyk prezentuje się równie dobrze jak i bez dodatku:) Na pewno ten kołnierz przyda się do innych płaszczy, a może nawet do skórzanej kurtki:):) Do tego założyłam połączenie jeansu z jeansem. Koszula i spodnie są w bardzo podobnych kolorach  dlatego dopełniłam to zestawienie klasycznym ciemnobrązowym paskiem :) Jeśli chodzi o dodatki to postawiłam na brązowe buty i w tym samym kolorze torebkę, którą również zakupiłam w second hand:) Torebka wykonana jest z bardzo miękkiego materiału. Ma bardzo dużo przegródek, co jest jej wielką zaletą, ponieważ każda rzecz ma swoje miejsce i dzięki temu dużo łatwiej jest mi utrzymać w niej ład i porządek:) Życzę wszystkim udanego tygodnia:)





















płaszcz/coat - H&M
koszula/denim shirt - MANGO
naszyjnik/necklace - RIVER ISLAND
torba/bag - SH
spodnie/jeans - BERSHKA
buty/boots - HOUSE
pasek/belt - WRANGLER