piątek, 12 grudnia 2014

PEPITKA


Outfit na dziś z udziałem spódnicy w pepitkę i czarnymi dodatkami :) Spódnicę zakupiłam w 
Are You Fashion i muszę przyznać, że to był mój pierwszy zakup z tej stronki. Nie jestem zwolenniczką kupowania przez internet. Wolę dotknąć, przymierzyć, żeby nie kupować "kota w worku":) Na szczęście okazało się, że spódnica jest ładna, uszyta z bardzo przyjemnego materiału i ładnie się układa na ciele:) Jedyne co mi się w niej nie podobało to fakt, że jej długość sięgała prawie do połowy łydek, dlatego też ją trochę skróciłam. Teraz wydaje mi się, że wygląda o niebo lepiej:) Do tego założyłam czarny golf i kurtkę pikowaną. Życzę Wam udanego weekendu:)  














spódnica/skirt - ARE YOU FASHION
kurtka/jacket - VOLCANO
buty/boots - BERSHKA
sweter/sweater - SH
rękawiczki/gloves - H&M