czwartek, 4 grudnia 2014

STRÓJ DNIA


Dresy dawniej kojarzyły się  ze strojem do uprawiania sportu. Obecnie coraz częściej można spotkać osoby ubrane w dres, który wygląda świetnie i nadaje stylizacji fajny, luźny look. Wydaje mi się, że lubimy po niego sięgać z uwagi na funkcjonalność i wygodę. Ubieramy go na spacery, do sklepu, na miasto. Są osoby, które do dresów nakładają szpilki i muszę przyznać, że wygląda to fajnie i dość oryginalnie. Ja również do tej stylizacji włożyłam szare dresy zakupione w Bershce, ale w wydaniu sportowym. Do tego bordową kurtkę pikowaną; szalik i rękawiczki na chłodne dni obowiązkowo!!!!.
Muszę przyznać, że trend na kratkę dopadł mnie strasznie!!!!! Koszula, którą się przepasałam została upolowana w second hand i mimo, że w swojej kolekcji koszul mam już kilka w kratkę to kolory kratek są przecież różne:)
Plecaki kojarzą mi się ze szkołą, jakoś nie byłam nigdy przekonana do ich noszenia tak na co dzień zamiast torebki:) W sklepie pewnie bym się na niego nie zdecydowała, ale będąc w second hand wpadł mi w prosto w ręce i już go nie wypuściłam:) Od kiedy go mam często mi służy. Jego atutem jest to, że ma zapinane szelki i dzięki temu można go nosić jako torebkę na jednym ramieniu, ale w dzisiejszej stylizacji raczej przydał mi się jako zwykły plecak:):):) Zostawiam Was ze zdjęciami:):)












Dobrze mieć zawsze przy sobie mały termos z ciepłą herbatą, który przyda się na spacery w chłodne dni:)













kurtka/jacket - STRADIVARIUS
dresy/tracksuit - BERSHKA
koszula/shirt - SH
buty/shoes - CROPP
szalik/scraf - DIVERSE
plecak/backpack- MARC CHANTAL/SH
zegarek/watch - CASIO